Direktlänk till inlägg 10 februari 2010

Henrik Larsson

Av Dennis Johansson - 10 februari 2010 16:24


Idag har jag varit med min wingman Henrik Larsson på stan, käka och chillat lite skönt som fan. var även hemma hos hans bror där man fick veta att han hade tappat sin nyckel till hans föräldrars lägenhet så han hade levt på chip i en vecka haha dock hade han försökt laga mat, fiskbullar med tonfisk han sa att de inte smakade så bra hahah, fast nu har han fått tillbaka nyckeln men de skulle inte förvåna mej om han fortsätte leva på chips haha.

Jag och henke var även och köpte platsmuggar tills på lördag, men mer om de får ni veta senare


  Henrik Larsson aka Hassan


over and out Berra

 
 
Ingen bild

CAP

10 februari 2010 22:00

Gick inge bra va? :B

 
Hasse

Hasse

22 februari 2010 21:26

Vad gick inge bra ?

http://www.nogg.se/hassanisten

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dennis Johansson - 29 december 2010 04:00

    var länge sen man satt här och gösa, har varit lite trögt med de, men men så är de ibland.     i början av året var jag och två polare på teneriffa och softade i två veckor och var bland annat magsjuk och bestulen på 30 euro. och så fas...

Av Dennis Johansson - 3 november 2010 00:30

  Jaha då sitter man här igen då, en ännu uppesittar natt... känns som att ledigheten precis har börjat vilket suger. arbete im igen, absolut ingen lust att gå.   skulle ha tränat idag egentligen men de regna som fan ute så jag pallade inte gå ...

Av Dennis Johansson - 20 oktober 2010 05:27

  Ja fy fan de var länge seadan man skrev här, och fy fan va mycket de har hänt sedan dess.  just nu har jag uppesittar kväll igen pga att man börja jobba sitt pissiga jävla jobb igen. har dock en körlektion idag kvart i 3, jävligt dummt att boka d...

Av Dennis Johansson - 22 september 2010 04:24

 jodaa, kommer snart till rubriken men innan dess så ska jag skriva lite onödigt skit. har uppsittar kväll här hemma för man börjar jobba im... igen -.- men de gör dock inget konstigt nog känns de lite kul. tränade kickboxning idag för första ...

Av Dennis Johansson - 23 augusti 2010 18:36

hej alla mina läsare hoppas ni mår bra. jag är hemma från barca nu så ni kan sluta sakna mej ...

Skapa flashcards