Alla inlägg under maj 2010

Av Dennis Johansson - 29 maj 2010 13:27


 Jag har tackat nej till jobb flera gånger den här helgen, INTE BRA! men vad ska man göra. hade saker jag var tvungen att göra nu i helgen.  bland annat balen som är på söndag. inte så taggad precis men man hinner väl bli det med antar jag. de som står närmast nu är UFC 113 black on black crime. mellan rampage och evans. hoppas fan att evans förlorar. de kommer bli jävligt spännande. Bisping kommer även att fightas nu. hoppas fan att han vinner, men jag tror han kommer göra de. har läst nils widlunds blogg och manboys idag. sitter och chillar för tillfället men ska snart ut till ransta. kommer bli jävligt nice.




SHUEEE MÄÄN // D-B

Av Dennis Johansson - 23 maj 2010 23:46


en sumering av helgen är att den har varit piss i sörre delen. i fredags satt jag hemme och chillade och senare på kvällen kollade jag film med familjen. såg prince of persia, den var rätt okej. lördagen jobbade jag. ja brukar oftast vara glad när ja ska gå till jobbet men inte den här lördagen. var fett sur och var de på jobbet med. men tog mej igenom de. har även jobbat idag igen, vilket var betydligt roligare.


liter bilder.


     


Av Dennis Johansson - 19 maj 2010 23:12


jaa sitte här och chillar lite. längtar till lönen kommer. har precis läst hassans blogg, haha killen kan skriva han :D. sen har jag även läst captains blogg, jävlar va han skrev mycket, har aldrig läst så mycket i mitt liv tror jag haha. inte lång tid kvar tills de är studenten. har bara svenska och natur kvar i prov väg sen är allt klart. pallar fan inte bry mej nå mer heller. eller justja har prov i religion im. lätt som en plätt kan ja ju säga. de blir jobb i helgen. kväll för en gångs skull. både lördag och söndag. skööööööööönt. som hassan säger cash is king. de blir bio på fredag med familjen, rätt soft faktiskt.



shuuee määään ! // DISCO-BERRA

Av Dennis Johansson - 16 maj 2010 20:18



ja nu sitter man här ännu en söndag och glor på hassans blogg utan någon ny uppdatering, man undrar varför han har blogg egentligen. VI VILL HA SÖNDAGSSKOLA DITT JÄVLA ARLSE !!!! kom igen nu henke skriv nått va faaan.


helgen har varit bra. orkar inte skriva nått länge inlägg. de kommer senare i veckan kanske.


SHUEE MÄÄÄÄÄÄÄN /// DB

Av Dennis Johansson - 11 maj 2010 22:46


Nejmen då sitter man här igen och skriver en massa skit som vanligt som ingen läser lawl. i skrivande stund sitter jag och softar spotify.  idag så har jag varit i skolan inte så mycket gjort där. åkte sen hem till västerås. fick reda på att ja ska jobba im mellan 13.00-16.00 och sen den 22 och 23 båda dagarna jobbar jag mellan 16.00-24.00 rätt skönt att få kvälls tid, annars brukar jag annars bara jobba natt, de tar på en ganska mycket men de är rätt skönt att jobba natt på nått konstigt vis. och sen im ska jag på studentskiva i u-sala, temat är film. min kompis ska vara harry potter haha LOL BIG FUCKING TIME HAHAHA! lovar att han kommer vara super gullig i de =). ja ska ha svarta kostym byxor, svart shorta, röd slirre och väst. hoppas några bilder blir tagna så lägger jag upp dem här sen.


shuee män// DISCO-BERRA

Av Dennis Johansson - 10 maj 2010 18:19


igår satt jag och vänta på att manboy (hassan) skulle skriva sin söndagskola men tydligen hade han inte gjort de,  och de gjorde mej besviken BIG TIME!!. true story...

Av Dennis Johansson - 5 maj 2010 09:47


jaha, onsdag nu. ungefär en månad kvar till studenten och 3 veckor kvar till balen. hörde igår att min kompis marcus ranta tydligen också skulle gå. kanske man inte är den ända som ser ut som en idiot hahaha. inatt satt jag uppe till 1-halv 2 och skrev historia uppsats resultatet blev nog inte så bra men nu är de klart. de är så jävla typiskt att alla jävla lärare ska lägga alla prov och uppsatser i de sista veckorna. jävligt inavlade. igår hade jag prov i natur skrev mitt namn på pappret sen gick jag hahaha. i skrivande stund sitter jag och väntar på att henke"manboy" larsson ska komma, de är inte förrens om en timme. så får väl kolla film eller nått, rätt chill





peace Disco-berra

Av Dennis Johansson - 2 maj 2010 16:18


 Jaha, veckan har varit seg, tråkig och helt värdelös. i fredags var de valborg och gissa vem som jobbade natt då. stressigt som fan, har fan aldrig sett så mycket folk  kommer väl bli ännu värra när man jobbar på power meet -.-.  men på fredag förmiddag så var jag ute i ransta och chillade lite, var inte så taggad att åka dit eftersom jag skulle jobba senare, men de blev rätt trevligt iaf, väl där ute kom jag på ett nytt namn till hassan/henke/judas, namnet var manboy, passar jävligt bra in på honom, så härdan efter blir de manboy för dej hahaha. idag så har man suttit och skrivit på sin historia uppsats, satans mycket är det nästa vecka, kommer fan inte ihåg hälften. de enda som är bra med nästa vecka är att på tisdag är det bara en månad kvar tills de är studenten och sen på helgen blir det UFC, kan man inte bärga mej.


peace out

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards