Direktlänk till inlägg 16 maj 2010

har manboy dött eller?

Av Dennis Johansson - 16 maj 2010 20:18



ja nu sitter man här ännu en söndag och glor på hassans blogg utan någon ny uppdatering, man undrar varför han har blogg egentligen. VI VILL HA SÖNDAGSSKOLA DITT JÄVLA ARLSE !!!! kom igen nu henke skriv nått va faaan.


helgen har varit bra. orkar inte skriva nått länge inlägg. de kommer senare i veckan kanske.


SHUEE MÄÄÄÄÄÄÄN /// DB

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dennis Johansson - 29 december 2010 04:00

    var länge sen man satt här och gösa, har varit lite trögt med de, men men så är de ibland.     i början av året var jag och två polare på teneriffa och softade i två veckor och var bland annat magsjuk och bestulen på 30 euro. och så fas...

Av Dennis Johansson - 3 november 2010 00:30

  Jaha då sitter man här igen då, en ännu uppesittar natt... känns som att ledigheten precis har börjat vilket suger. arbete im igen, absolut ingen lust att gå.   skulle ha tränat idag egentligen men de regna som fan ute så jag pallade inte gå ...

Av Dennis Johansson - 20 oktober 2010 05:27

  Ja fy fan de var länge seadan man skrev här, och fy fan va mycket de har hänt sedan dess.  just nu har jag uppesittar kväll igen pga att man börja jobba sitt pissiga jävla jobb igen. har dock en körlektion idag kvart i 3, jävligt dummt att boka d...

Av Dennis Johansson - 22 september 2010 04:24

 jodaa, kommer snart till rubriken men innan dess så ska jag skriva lite onödigt skit. har uppsittar kväll här hemma för man börjar jobba im... igen -.- men de gör dock inget konstigt nog känns de lite kul. tränade kickboxning idag för första ...

Av Dennis Johansson - 23 augusti 2010 18:36

hej alla mina läsare hoppas ni mår bra. jag är hemma från barca nu så ni kan sluta sakna mej ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards