Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Dennis Johansson - 9 juli 2010 13:04


Ja de är sant. jag är för awsome för mitt jobb, men om de lite senare.


 det var  ett tag sen jag skrev. nu har jag hunnit jobbat en vecka till som gick betydligt lättare, men fortfarande ganske segt. jag jobbade hela festivalen när rixfm var här. fan så mycket folk de var men på nått konstigt sett när jag tänker tillbaka var de ganska kul... knas!! men de upp kommer fortfarande en massa situationer som är jobbiga.


de har hunnit varit midsommar också och jag var ledig då. vilket var jävligt skönt. var hemma hos henke och softade med ett riktigt ett skönt gäng( till en början iaf, de rullde det bara in störande personer)  vi gick ner till lodis parken och grillade i alla fall de flesta av oss. Ranta spydde och började grina av nån konstig anledning. senare drog vi iväg till pluto vilket sög...och kvällen där efter sög med.

   

 

 

    

       


ja som sagt, jag är för awsome för mitt jobb. ett jobb som skulle passa mej bra är de som Barney Stinson gör i HIMYM ( för er dick lovers som inte förstår förkortningar betyder det How I Met Your Mother). i skrivande stund pågår power äckel hor meet i full fart. tur att man inte jobbar den här helgen.


de man längtar till nu är Barcelona.. snart så


[█۞███████]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▃▂  
HUUUUUUUUUE MÄÄÄN // D-B
I███████████████████]
.◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.........

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards