Alla inlägg under september 2010

Av Dennis Johansson - 22 september 2010 04:24

 jodaa, kommer snart till rubriken men innan dess så ska jag skriva lite onödigt skit.

har uppsittar kväll här hemma för man börjar jobba im... igen -.- men de gör dock inget konstigt nog känns de lite kul.


tränade kickboxning idag för första gången på 4 månader. pajjade foten men har bara stukat den lite. men förutom de så var jag helt död när tränigen var slut, måste börja jobba lite på konditionen och inte bara styrka ;).



My man Henke fucking Larsson var  i norra delen av vårat avlånga land och var på nån slags jobbintervju. är helt säker på att han kommer få de med.


och nu till rubriken de är 10 dagar kvar tills man flyttar hemifrån vilket man längtar väldigt mycke till. och jag har mina vänner att tacka för de. todde aldrig att jag skulle gå ut skolan ännu mindre att ha ett jobb och aldrig att jag skulle flytta hemifrån. hade aldrig klarat de utan er. thx Bros :)... och för att  toppa de så har jag en väldigt skön flickvänn, diggar dej ;).


till sist ett stort grattis till Mattias matte " malte" Thand som har lyckats fixa ett jobb. GLHF

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards