Alla inlägg under december 2010

Av Dennis Johansson - 29 december 2010 04:00



var länge sen man satt här och gösa, har varit lite trögt med de, men men så är de ibland.



i början av året var jag och två polare på teneriffa och softade i två veckor och var bland annat magsjuk och bestulen på 30 euro. och så fastnade man i tullen på vägen hem också. vilket var allt annat en sweet.


2010 var lite av ett kämpit år när man hade upplevt sin 3 skillsmässa, och skolan gick trögt, och de mesta sög. trots alla svårigheter tog jag mej igenom de, tack vare minna vänner. 2010 var även de året jag lyckades få ett jobb ta studenten och få en tjej. de var även de här året jag blev mer självständig och jag fixa en lägenhet. jag känner att jag inte flydde från mina problem utan bet ihop och växte från utav de som hade hänt.


början av de nya året ska jag jobba -.- men men inte så mycket man kan göra. har bokat en resa till gran canaria med tjej också som jag längtar till, nått att se iframemot i detta eviga mörker vi har i detta land just nu


2011 - ett nytt år med nya problem, framgångar och möjligheter.

är jävligt sugen på en ny boat trip, förra var ju jävligt lyckad.

de har även ryktats om att de ska bli barca igen, jävligt sugen på de med.

annars är de bara att kriga på.


”The pessimist complains about the wind, the optmist
expects it to change, the realist adjust the sails.”

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards