Alla inlägg under juni 2010

Av Dennis Johansson - 23 juni 2010 14:15



 JAAA för faaan. då var första arbetsveckan avklarade och de känns jävligt nice. nu är jag ledig i hen hel vecka, TIIIIIIIIIIIIIIGHT ------------><-------------  .


snart är det midsommar också, ska hem till Henrik Hassan "manboy" Larsson och chilla lite och sen blir det sjkrogen .



ska nog försöka få igång min träning igen. de var ett litet tag sen. de

är de första två veckorna som är jobbiga sen rullar de på utan proble.





[█۞███████]▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▃▂     SHUUUUUUUUUE MÄÄÄN // D-B
▄▅█████████▅▄▃▂
I███████████████████]
.◥⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙▲⊙◤.........

Av Dennis Johansson - 17 juni 2010 17:50

 jaha första veckan man börjar jobba natt på heltid. kommer nog kännas i slutet av veckan. tur att man bara jobbar varanan vecka.


vakna up först vid 3 idag sen somna jag om till 4 jävligt nice. sen stack jag iväg och träna lite skönt som fan, de va ett tag sen man gjorde det. nu sitter man här helt ensam kollar lite fotbolls vm och softar big time. medans mamma och min syster är nere i barcelona.


henke ringde inatt och sa att han var ledid v.33 så då drar han och jag ner till barca. då har  man nått och se fram emot den här sommaren iaf. sen återstår ett år av jobb. vilken känns ganska skönt  men ändå lite segt. men man tjänar bra och enkla pengar.



SCHUUUEEE MÄÄÄN // DISCO-BERRA

Av Dennis Johansson - 11 juni 2010 16:34

de här är dagen vi alla har väntat på. FOTBOLLS VM :D . så jävla najs fan.


annars har de inte hänt så mycket har mest jobbat. har räknat ut att ag kommer få 16370 i lön juni månad, bättre än så kan det inte bli. kommer troligtvis åka till Barcelona några dagar mitt i sommaren me henke. micket trevligt.



schuuuu määääääääääään // BERRA

Av Dennis Johansson - 5 juni 2010 13:42


2010-06-04 var det dags för 12 år väntan att bli verklig. fy fan va skönt de är och ha slutat skolan. nu väntar jobb,jobb och jobb. är jag fri nu ?.. KLART SOM FAN JAG ÄR FRI. Jag tjänar pengar och kan göra vad fan jag vill, ingen mer press över läxor och prov, en riktig speciell känsla.


skulle vilja utbringa ett tack till mina vänner som har varit där och stöttad mej, speciellt de här senaste året. FAN TA DEN SOM GER SIG.


ett stort tack till Mathias P, Max Berglund, Tom Alfredsen, Sebastian Frösslund, Mattias Thand och Henrik Larsson. Utan er skulle de här aldrig blivit möjligt.


       

Av Dennis Johansson - 3 juni 2010 22:41

 2010-06-4 tar legenderna Dennis Johansson och Henrik Larsson studenten i sala. äntligen efter 3 år i helvetet är man fri för livet. LET'S LIVE ! de har varit de 3 värsta åren i mitt liv men imorgon är det över, kommer aldrig sätta min fot i en skola så länge jag lever. en större uppdatering kommer att komma i helgen eller nästa vecka.



SCHUEEE MÄÄÄÄÄN // u know his is. DISCO-BERRA

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards